Sunday, 15 October 2017

Behuising Stock Options Appraisal


Die verslag bied die evaluering en bevindinge van die woningvoorraad opsies waardasie projek. County Council is gevra om sy voorkeur pad vorentoe vir die verbetering van die toestand van die Raad teenwoordig behuising voorraad aan die Carmarthenshire Huise Standard, die integrasie van die Walliese Behuising Kwaliteit Standard kies. Die belangrikste punte van die verslag word opgesom in die aangehegte tabel: gedetailleerde verslag AANGEHEG Ek bevestig dat buiten dié implikasies wat met die toepaslike Direkteure ooreengekom het / Hoofde van diens en is ook in detail hieronder verwys, is daar geen ander implikasies wat verband hou met hierdie verslag: Geteken: B. McLernon Direkteur van Maatskaplike Sorg en behuising RA Sully Direkteur (strategiese projekte) 1. Beleid en Misdaad amp versteuring Die Walliese Vergadering regerings (WAG) nasionale behuising strategie vir Wallis, beter huise vir mense in Wallis. vereis dat alle sosiale behuising eienaars, insluitend plaaslike owerhede, om alle sosiale behuising in Wallis tot die Walliese Behuising Kwaliteit Standard (WHQS) bring teen 2012 Rade in Wallis moet 'n gedetailleerde sakeplan wat gee 'n uiteensetting te bied om WAG elke jaar onder andere hoe hulle van plan is om die WHQS bereik. Die Carmarthenshire Gemeenskap Strategie, Dink Saam, beplanning Saam Doen Saam. sluit 'n verbintenis vir quot die verbetering van die gehalte van die Raad huis akkommodasie in die hele land quot binne 'n sleutel doel om quot verbetering van die gehalte en beskikbaarheid van behuising in beide die openbare en private sektore, binne veilige gemeenskappe bied 'n goeie omgewing en fasiliteite quot. Die County rade Korporatiewe Strategie, Die verbetering van die manier waarop ons woon en werk. verbind die Raad om quot publiseer 'n plan om te wys hoe die Raad van voorneme is die verbetering van sy eie behuising quot. Die kwaliteit van behuising en die plaaslike omgewing waarin dit gestel word erken as 'n sentrale faktor in die bepaling van baie aspekte van welsyn, byvoorbeeld, gesondheid, maatskaplike samehorigheid, ens Die behuising voorraad opsies evaluering sal toelaat dat die Raad County te identifiseer sy verkies manier om vorentoe te beweeg om die standaard van sy wonings aan die WHQS ontmoet verbeter. Daar sal geen nuwe wetlike implikasies vir die Raad County voortspruit uit die opsies waardasie moet dit besluit ten gunste van 'n retensiestrategie. Die statutêre en operasionele verpligtinge wat verband hou met die verhuurder funksie sal soos tans bly. Die Raad kan potensieel gekonfronteer word met wetlike implikasies, bv onder die wet werk, in die vergadering van die geteikende doeltreffendheid winste gebou in die omsigtige lenings model. Indien die Raad ten gunste van 'n groot skaal vrywillige oordrag besluit daar sal wees regsimplikasies wat verband hou met die oordrag van die verhuurder funksie en die bestaande behuising voorraad aan 'n geregistreerde sosiale huur (RSL). Dit sluit in: 183 Voorbereiding van 'n wettige ooreenkoms om die oordrag van eienaarskap te implementeer. 183 As die oordrag is 'n nuwe spesiale doel RSL, wettig die nuwe organisasie in wat ook al word die voorkeur vorm uitmaak. 183 Reël vir die oordrag van fisiese bates na die nuwe organisasie. 183 Reël vir die oordrag van personeel na die RSL onder die TUPE Regulasies. 183 Moontlik stem korttermyn kontraktuele reëlings met die RSL vir die voorsiening van ondersteuning en operasionele dienste deur die Raad. As 'n voorraad oordrag plaasvind eienaarskap van die fisiese bates sal slaag om die RSL deur die oordrag ooreenkoms. Onder die huidige wetlike bepaling een keer 'n oordrag verwerk dit kan nie omgekeer word. Daar is beduidende finansiële implikasies vir die Raad County voortspruit uit die verslag, wat ook al opsie gekies. Onder die huidige finansiële reëlings regering 'n retensiestrategie net vorentoe geneem kan word deur die gebruik van 'n groot ekonomiese leen program vereis leen van 'n paar 16374300000 met 'n geskatte terugbetaling tydperk van tot 29 jaar. Daar is tans geen regering voorsiening vir bykomende hulpbronne bo en behalwe bestaande hoofstroom fondse ter ondersteuning van behuising voorraad behoud van 'n plaaslike owerheid. Beduidende besparings in die bestuur en operasionele koste sal nodig wees vir die omsigtige lenings model om lewensvatbaar te wees. Dit is vervat in die verslag. As die Raad bepaal dat 'n groot skaal vrywillige oordrag is die voorkeuropsie is daar waarskynlik implikasies vir die pos Raad oordrag keer bates en personeel het na die nuwe eienaar wees. Dit is waarskynlik dat 'n herkonfigurasie van die oorblywende funksies en spanne sal vereis word en daar sal gevolge vir die Raad deur middel van, byvoorbeeld, verlies van skaalvoordele. Enige implikasies in hierdie verband sal 'n impak op die algemene fonds het. Die volle omvang van enige sodanige impak sal moet word gekwantifiseer as deel van die ontwikkeling van die oordrag voorstel. Onder 'n retensiestrategie die Raad County sou voortgaan om die Behuising Inkomsterekening (HBV) te bedryf. As die Raad was om voort te gaan om 'n voorraad oordrag die HBV sal gesluit word, met die RSL vestiging van 'n onafhanklike finansiële meganisme. Die finansiële implikasies wat voortspruit uit die opsies beoordeling is opgeneem in die verslag en is 'n sentrale kwessie van die beoordeling en die keuse van die Raad County van die voorkeuropsie. 4. Risikobestuur Onder 'n retensiestrategie alle bestaande nuwe risiko's wat verband hou met die behuising verhuurder funksie sal by die Raad en betekenisvolle nuwe risiko's wat verband hou met 'n groot ekonomiese leen program sal opstaan ​​bly. Onder 'n voorraad oordrag al die risiko's wat verband hou met die verhuurder funksie potensieel sou slaag om die nuwe eienaar, onderhewig aan 'n moontlike onderhandeling 'n paar risiko's rondom die deel, en omsigtige leen risiko's wat verband hou met behuising verbeterings sal nie weer opstaan ​​nie. Daar is 'n risiko vir die Raad van die oorblywende koste toenemende post-oordrag, maar dit verg verdere analise. Die opsies evaluering oorweeg risiko en identifiseer die belangrikste gebiede van kommer. 'N Aantal verskillende moontlike scenario's is geskoei op 'n beoordeling van die risiko te lig. Dit is vervat in die verslag. Die verslag beveel aan dat indien die opsie behoud verkies 'n ten volle begroot risiko-evaluering en risikobestuur regime voor 'n omsigtige leen program word verorden word. 5. Organisatoriese ontwikkeling onder 'n retensiestrategie sal daar korporatiewe organisasie impak deurdat die lewensvatbaarheid van die omsigtige leen program berus fundamenteel op 'n beduidende besparing in bestaande bestuur en operasionele koste wees. Organisatoriese prosedures en prosesse sal moet hersien en verander ten einde die vlak van besparings vereis besef. Hierdie proses sal robuuste ontleding en effektiewe bestuur van verandering vereis. Die Raad sal moet oorweeg die ontwikkeling van vennootskappe met ander owerhede en eksterne liggame om sy doelwitte doeltreffendheid te ondersteun. As 'n voorraad oordrag was om voort te gaan sal daar 'n oordrag van 'n beduidende aantal van die personeel van die Raad om die nuwe eienaar en / of 'n diensverskaffer (s) wees. Die aantal en aard van die personeel oorgedra word nodig sou wees om geïdentifiseer en as deel van die ontwikkeling van die oordrag voorstel saamgestem. Die impak van personeel oordrag op die oorblywende funksies sal moet hersien word ten einde die effektiwiteit van toekomstige voorsiening in die Raad te verseker. Die rol van die verkose lede sal nie verander onder 'n retensiestrategie maar sal aansienlik verander onder 'n oordrag. 6. Fisiese bates Die keuse van die voorkeur opsie sal lei tot 'n groot belegging in die verbetering van die toestand van die Raad teenwoordig woningvoorraad om nasionaal bepaal en plaaslik ooreengekom standaarde, ongeag watter opsie gekies. As die opsie behoud gekies die Raad County sal voortgaan om die eienaar van die fisiese bate en dit sal wees vir die Raad County te finansier en lewer die verbeterings. As 'n voorraad oordrag verkies sal dit die verantwoordelikheid van die nuwe eienaar te finansier en lewer die verbeterings wees. Onder huidige nasionale behuisingsbeleid een keer 'n voorraad oordrag plaasgevind het dit kan nie omgekeer word. Ek bevestig dat die toepaslike konsultasies in plaasgevind het en die uitkomste soos uiteengesit hieronder Geteken: B. McLernon Direkteur van Maatskaplike Sorg en Behuising RA Sully Direkteur (strategiese projekte) 1. Plaaslike lid (s) Alle lede van die Raad County gehad die geleentheid om bespreking oor die inhoud van die verslag. Volledige besonderhede van lid betrokkenheid in die woningvoorraad opsies evaluering word in Bylae 1 van die belangrikste verslag. 2. Bulletins Gemeenskap / Stadsraad het van tyd tot tyd uitgereik aan alle Town en Gemeenskap rade in Carmarthenshire om hulle te adviseer van die opsies evaluering. Llanelli Stadsraad het 'n aanbieding oor die opsies waardasie op die aand van die 6de April 2005. Llandybie Gemeenskap Raad het geskryf die uitdrukking van die lig van sy lede wat die Raad County moet voortgaan om sy sosiale behuising voorraad te bestuur. 3. relevante vennote Huurders het 'n sentrale posisie regdeur die woningvoorraad opsies beoordeling beset. Besonderhede van huurder betrokkenheid word binne die hoof verslag en die Huurders Konsultasieverslag by Addendum 4. 4. Personeel Side Verteenwoordigers en ander organisasies Verteenwoordigers van die vakbonden en behuising personeel het deel van die projekspan is regdeur en het dus nie op die hart van die opsies evalueringsproses. Artikel 100D Wet op Plaaslike Regering, 1972 - Toegang tot Inligting Lys van agtergrond vraestelle gebruik word in die voorbereiding van hierdie verslag: Verslag aan County Council Maart 2005 1.1 Carmarthenshire County Council gekonfronteer met 'n aansienlike uitdagings in vergaderings sy verpligtinge as 'n verhuurder 'n paar 9300 huishoudings ( Maart 2005). Die belangrikste hiervan uitdagings is die behoefte om die toestand van wonings te verbeter om die moderne lewe standaarde te voldoen. 1.2 Die Walliese Vergadering Regerings Nasionale Behuising Strategie, quotBetter Tehuise vir Mense in Walesquot, gepubliseer in 2001, spreek sy visie vir behuising in Wallis as: quotWe wil hê dat almal die geleentheid om te lewe in 'n goeie gehalte bekostigbare behuising moet in staat wees om te kies waar hulle lewe en besluit of te koop of te huur is die beste vir hulle en hul families. quot 1.3 die strategie is gebaseer rondom die sentrale tema van gehalte en die Assemblys ambisie om alle sosiale behuising tot die Walliese behuising kwaliteit Standard (WHQS) bring teen 2012 1,4 leiding gepubliseer deur die Vergadering Regering Welsh (WAG) in 2002 vir plaaslike owerhede op die produksie van sakeplanne vir sosiale behuising vereis rade: 183 die authoritys doel of missie as 'n sosiale behuising verhuurder 183 die doelwitte en standaarde vir die uiteengesit uiteengesit diens 183 'n plan om te bereik van die doelwitte en standaarde 183 gedetailleerde finansiële vooruitskattings te identifiseer wat nodig is hulpbronne en bronne van befondsing vir die gekose strategieë 183 'n raamwerk vir die monitering en evaluering van die vordering van die behuising besigheid 183 uiteengesit verskaf identifikasie en ontleding van beskikbare uiteengesit opsies en strategieë 183 bied sensitiwiteitsanalise, wat die impak van veranderinge in sleutelveranderlikes op die voorspellings 183 kommunikeer die authoritys planne om die Vergadering, sleutelrolspelers (veral huurders), vennote en die breër gemeenskap. 1.5 Explicit binne hierdie doelwitte is die vereiste dat rade moet demonstreer hoe hulle van plan is om die WHQS bereik. 1.6 In die voorbereiding van die eerste konsep besigheidsplan onder hierdie regime, vir voorlegging aan WAG Maart 2003, het dit duidelik geword dat Carmarthenshire County Council die WHQS nie kon bereik teen 2012 onder bestaande en voorspel finansiële reëlings. 1.7 Die leiding wat aan rade, soos hierbo aangedui, vereis dat, onder sulke omstandighede, rade moet alternatiewe bestuur en finansiële reëlings dat die regerings doelwitte vir sosiale behuising standaarde kan verseker evalueer. Die WAG het duidelik op sy vasberadenheid om te verseker van alle rade 'n duidelike aanduiding van hoe hulle van plan is om die WHQS bereik. 2 die woningvoorraad OPTIONS BEOORDELING 2.1 Die Raad het 'n gestruktureerde proses in die middel van 2003 te identifiseer hoe dit kan voldoen aan die sakebeplanning en woon standaarde voldoen wat deur die WAG. Die Direkteur (strategiese projekte) is opdrag gegee om 'n korporatiewe projek om die opsies wat beskikbaar is om die Raad te evalueer om die toestand van sy behuising voorraad te verbeter lei. 2.2 'n Projek Bekendstelling dokument wat 'n rasionaal en die opdrag vir die projek uiteengesit, is deur die Uitvoerende Raad in September 2003 2.3 die woningvoorraad Options Evaluering Projek is gevolglik formeel van stapel gestuur met die doel van die lewering van duidelike uitkomste: 183 Dit is duidelik dat uitgedruk standaarde vir die toestand en prestasie van wonings en dienste vir hul verbetering en instandhouding. 183 'n Omvattende ontleding en evaluering van al die opsies wat beskikbaar is vir die verbetering van die raad se eie behuising voorraad besonderhede van die finansiële implikasies van elk en die realistiese vooruitsigte vir die lewering van elk. 183 Die identifikasie van die gunsteling opsie vir die verbetering en bestuur van die woningvoorraad, soos ooreengekom deur die Raad County en sy huurders deur 'n proses van betrokkenheid en uitgebreide konsultasie. 183 'n Gedetailleerde en deursigtige rasionaal van die redes vir die keuse van die voorkeur opsie. 183 Die vestiging van formele dialoog met die Vergadering Regering Welsh op die opsies beoordeling met die oog op die verkryging van sy aanvaarding van die voorkeuropsie. 183 Formele goedkeuring Raad om voort te gaan om die lewering van die voorkeuropsie. 183 Wysiging van die Wet op Plaaslike Behuising Strategie, Operasionele Plan en Behuising Stock Besigheidsplan in die lig van die voorkeuropsie. 3 opsies evalueringsproses 3.1 Die Kantoor van die Adjunk Eerste Minister (ODPM), die Walliese Vergadering Regering en ander organisasies wat belangstel in die behuising verbetering agenda, soos die huurder Deelname adviesdiens (TPAS), Gemeenskap Behuising Taakmag (CHTF) , ens, het tussen hulle 'n aansienlike liggaam van leiding oor hoe om 'n behuising voorraad opsies evaluering uit te voer gepubliseer. Terwyl die leiding uitgereik deur ODPM en ander het geen formele jurisdiksie in Wallis, behuising 'n afgewentel funksie, het dit nogtans 'n nuttige verwysing en het die plaaslike opsies evalueringsproses in kennis gestel. 3.2 Die Carmarthenshire behuising voorraad opsies waardasie gedoen is in ooreenstemming met die beste praktyke leiding en het die volgende belangrike stadiums gedek: 183 Die identifisering van die sleutelrolspelers. 183 Die bestuur van die proses. 183 Die ontwikkeling van 'n gedetailleerde projekplan. 183 Definiëring van die doelwitte. 183 Die vestiging van inligtingsbehoeftes. 183 Hulpbronne vir die opsies evaluering. 183 Die vestiging van die basis posisie van die Raad. 183 Die identifisering en evaluering van die alternatiewe. 183 Stem op 'n besluit vir die pad vorentoe. Die identifisering van die sleutelrolspelers 3.3 Die sleutel rolspelers is geïdentifiseer en ingesluit in die waardasie proses van die begin af. beamptes Raad, uit oor al die betrokke departemente, huurders en die vakbonden het deel van die projekspan dwarsdeur nie. Lede is besig deur formele prosesse, insluitende die Uitvoerende Raad en toetsing Komitee vir Behuising. Verdere besonderhede oor lid betrokkenheid en verslagdoening word in bylaag 1. Verkose lede, uit al die vernaamste politieke partye, en huurders het saam oorweeg die opsies evaluering deur die voormalige Raad Behuising Administrasie, nou hersaamgestelde as die Behuising Services Adviespaneel. Die bestuur van die proses 3.4 Aan die begin 'n projekspan, met duidelike opdragte, is gestig om toesig te hou oor die opsies evaluering. Die span, onder voorsitterskap van die Direkteur (strategiese projekte), ingesluit beamptes Raad van 'n aantal professionele dissiplines, insluitend behuising, finansies, die reg, organisasie-ontwikkeling en kommunikasie, tesame met verteenwoordigers van die belangrikste belangegroepe, insluitend huurders, behuising personeel en die vakbonden . Huurder verteenwoordiging weerspieël die geografiese gebiede van die County. 3.5 Die projekspan het gereeld (ongeveer twee weke) gedurende die tydperk van die projek om die effektiewe vordering lei ontmoet. Sub-groepe is gestig om te gaan met die mees uitdagende kwessies van finansies en kommunikasie. Die ontwikkeling van 'n gedetailleerde projekplan 3.6 'n Gedetailleerde projek plan is opgestel en geïmplementeer op 'n vroeë stadium. Dit is gereeld deur die loop van die projek opgedateer. 'N Kommunikasieplan is ontwikkel en toegepas op 'n vroeë stadium te bepaal dat al belangegroepe gehou met die vordering van die projek en om inligting oor die belangrike kwessies te deel en hoe hulle behandel word. Hierdie plan het ook gereeld nagegaan word deur die Media Sub-groep en gewysig word soos benodig. Definiëring van die doelwitte 3.7 Die doelwitte wat bereik moet word deur middel van die woningvoorraad opsies waardasie projek is duidelik gedefinieer in die projek Bekendstelling Document. Hulle word op paragraaf 2.3 hierbo. Vordering teen die belangrikste doelwitte is uiteengesit in artikel 4 van hierdie verslag en verdere besluite vereis word gesoek deur die aanbevelings. Stigting van inligtingsbehoeftes 3.8 'n noodsaaklike element vir die opsies evaluering was die identifikasie op 'n vroeë tyd van die inligtingsbehoeftes van die projek. Inligting versamel en waar nodig opgedateer in die volgende kritieke areas: (i) Stock Condition: 'n Gedetailleerde voorraad toestand opname is in 2002 onderneem en dit verskaf die Raad met 'n aansienlike bedrag van die data. Maar, soos die projek vorder, word dit duidelik geword dat die data nie gestruktureer in 'n formaat wat bevorderlik is vir finansiële en verbetering modellering om die vlak van sofistikasie nou nodig. Heelwat datamanipulasie werk was nodig en dit het 'n impak op die vordering van die projek. Organisatoriese verandering rondom die verhouding tussen die Afdeling Behuising en die Afdeling nuwe Building Services en 'n groot herstrukturering van die Afdeling Behuising, plaasvind gelyktydig met die opsies waardasie, bekendgestel komplikasies vir die projek en die lig gebring 'n smal kapasiteit binne die personeelkorps vir die hantering van voorraad toestand data. Die behoefte aan kapasiteit en proses vir die toekoms byeenkoms en instandhouding van voorraad toestand data aan te spreek het na vore gekom as 'n belangrike kwessie vir die toekomstige prestasie van die diens en die bestuur van risiko en 'n versterking van die gebied van die werk word aanbeveel (sien Aanbeveling 5) . (Ii) finansiële vooruitskattings: Gedetailleerde inligting oor voorspellings vir inkomste en kapitaalbesteding is saamgestel op 'n vroeë tyd. Die finansiële regime vir behuising verander deur die loop van die projek met die koms van die groot herstelwerk Allowance (MRA) vir kapitale werke aan bestaande geboue, die vervanging van die voormalige aanvullende krediet goedkeuring reëling van die 1ste April 2004 Die bekendstelling van die omsigtige lenings regime op dieselfde datum op voorwaarde dat die Raad met nuwe vryheid om sy eie lenings kapasiteit binne die behuising rekening te bepaal. 'N Sub-groep is gestig om te fokus op die sentraal belangrike saak van befondsing. (Iii) Korporatiewe Impact: Wat ook al opsie gekies vir die toekoms daar sal 'n impak op die Raad. Die presiese impak sal afhang van die spesifieke opsie. Daar is waarskynlik implikasies vir die verhoudinge tussen verskillende afdelings en die Afdeling Behuising en in die geval van 'n oordrag wees daar waarskynlik implikasies vir die Raad County wees in terme van die oordrag van personeel en die skaal en doeltreffendheid van die oorblywende funksies. 'N Korporatiewe kartering oefening voltooi op 'n vroeë stadium in die projek van die aard, omvang, skaal en waarde van ondersteuningsdienste deur ander afdelings om die behuising funksie voorsien in gebiede soos Skatkis dienste, ander finansiële dienste, gebou dienste, advies te identifiseer , straat toneel dienste, regsdienste, demokratiese dienste, ens Hierdie oefening in kennis gestel van die opsies evalueringsproses en 'n waarde vir geld studie voltooi deur die rade adviseurs om die omvang vir doeltreffendheid winste binne bestaande werkspraktyke evalueer. (Iv) behuising voorsien en Vraag: 'n Plaaslike Behuising Market Assessering is onderneem in 2002, maar sedert daardie tyd is daar 'n aansienlike verandering in die algehele behuising landskap met 'n groot toename in die prys van eiendom beïnvloed vraag en kwessies nodig is. Oor die afgelope twee jaar die Raad 'n merkbare toename in die aantal persone en huishoudings aanbieding hulself as haweloses het gesien en dit het 'n impak op die rade vermoë om fundamentele behoefte te voldoen het. Gevolglik die plaaslike huismark vergemaklik Assessering is opgedateer gedurende die herfs van 2004 tot die opsies waardasie projek en die voorraad volhoubaarheid oefening, wat 'n sentrale kenmerk vir toekomstige beplanning. (V) huidige prestasie: Die huidige prestasie van al die elemente van behuising dienste is bekend uit roetine prestasiebestuurstelsel. Prestasie data ingelig die basislyn kartering proses en die identifisering van die belangrikste areas wat verbetering. Hulpbronne vir die Options Evaluering 3.9 Die behuising voorraad opsies evalueringsproses is toepaslik toegeruste regdeur. 'N Direkteur is aangestel om die proses te lei uit die staanspoor en die projekspan senior bestuurders, insluitende hoofde van diens, van die mees relevante afdelings ingesluit. Befondsing opsy gesit van die Behuising Inkomsterekening om eksterne ondersteuning vir die Raad en huurders te verkry om dit voldoende kapasiteit te verseker en kundigheid beskikbaar was. 3.10 Die aanstelling van 'n onafhanklike Huurders adviseur (ITA) (DOME Consultants), deur huurders gekies, op 'n baie vroeë stadium in die proses, in ooreenstemming met erkende beste praktyk, het verseker dat huurders ten volle betrokke is in die hart van die opsies evalueringsproses en effektief ondersteun dwarsdeur sy gang. Stigting van die Base Posisie 3.11 Soos hierbo die basis posisie waarin die huidige stand van behuising dienste is geïdentifiseer op 'n vroeë stadium in die projek aangedui en het die opsies beoordeling ingelig. Die identifisering en evaluering van die Alternatiewe 3.12 Al die alternatiewe opsies potensieel beskikbaar vir plaaslike owerhede in Wallis vir die verbetering van hul behuising voorraad is geïdentifiseer en berig oor. 'N oefening om die wye verskeidenheid in 'n kortlys van opsies prakties uitvoerbaar vir Carmarthenshire sif voltooi en deur die Uitvoerende Raad in September 2004 onderskryf Drie opsies is geëvalueer in detail en vorm die basis van hierdie finale opsies waardasie verslag (sien ook afdeling 5 onder). Stem op 'n besluit vir die pad vorentoe 3.13 Hierdie verslag bied die bevindings van die opsies waardasie analise en vra dat County Council kies sy voorkeuropsie vir die beveiliging van die verbetering van wonings aan die Carmarthenshire Huise Standard. 4 Vordering teen hoofdoelwitte en mylpale bereik 4.1 Die volgende is 'n opsomming van die vordering behaal teen elk van die binne die projek Bekendstelling Document gestig doelwitte (soos opgeneem in paragraaf 2.3): 4.2 Doel - duidelik uitgedruk standaarde vir die toestand en prestasie van wonings en dienste vir hul verbetering en instandhouding. Die Carmarthenshire Huise Standard 4.2.1 Die Walliese Behuising Kwaliteit Standard, in Junie 2001 gepubliseer deur die Walliese Vergadering Regering (WAG), is die nasionale standaard vir die toestand van wonings. Alle sosiale behuising eienaars is uitgedaag deur WAG om die WHQS bereik nie weens al hulle huise teen 2012 4.2.2 In Carmarthenshire die toestand van die Raad behuising oor die algemeen val kort van die WHQS om wisselende grade. Dit is hoofsaaklik as gevolg van die regering onderbelegging in die instandhouding van die voorraad oor 'n tydperk van baie jare. Die voorraad toestand opname in 2002 aan die lig gebring dat slegs 266 raad eienskappe (van die 10.500 gehou ten tyde) ontmoet die WHQS ten volle. 4.2.3 Terwyl die WHQS sluit eksplisiete spesifikasies vir baie elemente van die struktuur van 'n huis, standaarde vir ander aspekte, soos byvoorbeeld die toestand van die plaaslike omgewing waarin huise geleë is, word nie voorgeskryf. 4.2.4 In die begin van 'n proses van beoordeling van hoe dit vorentoe na die bereiking van hoër standaarde in sy sosiale behuising die County Council kon beweeg wou die toepaslikheid van die WHQS evalueer om die werklike omstandighede in Carmarthenshire, veral met betrekking tot huurders aspirasies en prioriteite vir verbetering. Terwyl dit is erken die WHQS, as die nasionale standaard, is die maatstaf is van mening dat vir plaaslike verbeteringsprogramme te doeltreffend te bevredig huurders se behoeftes en voorkeure te wees wat hulle nodig het om in kennis gestel word deur 'n duidelike rigting van huurders om prioriteite vir hul huise en plaaslike omgewing. Die doel was om 'n plaaslike standaard te lewer - die Carmarthenshire Huise Standard - wat die WHQS binne 'n standaard tussen die Raad County en sy huurders het ingestem opgeneem om die behoeftes, aspirasies en prioriteite van die Raad huurders in Carmarthenshire weerspieël. 4.2.5 In Desember 2003 het die Raad County aangestel navorsing en bemarking Ltd (RampM), om 'n omvattende opname van huurders uit te voer om huurders standpunte oor die WHQS en sy toepaslikheid vestig om hul huise. 'N Totaal van 1000 gestruktureerde onderhoude is gevoer met individuele huishoudings, wat gekies is om statisties verteenwoordigend van die algehele huurder groep wees, en 'n reeks van huurder fokusgroepe gehou. Onderhoude en fokusgroepe is ook gevoer met behuising personeel, insluitend dié ondersteun huurders met spesifieke behoeftes. 4.2.6 RampM gerapporteer hul bevindinge in April 2004. Hulle het sedertdien gebruik om die Carmarthenshire Huise Standard definieer. Die Carmarthenshire Huise Standard sluit vir die voorsiening van die WHQS en verdere verpligtinge buite die WHQS, bv die installering van koolstofmonoksied detectors in alle huise. Finansiële modellering binne die opsies waardasie is gebaseer op die plaaslike standaard, wat hoër is dat die WHQS. 4.2.7 Die werk wat die Raad County gedoen om saam te stem 'n plaaslike standaard met sy huurders bied die beste moontlike platform vir die toekoms aangesien dit verseker dat die wense van huurders is in die hart van die besluitnemingsproses. Carmarthenshires optrede in hierdie gebied is die aandag van verder weg en raak erken as goeie praktyk. Behuising Diensstandaarde 4.2.8 Gedurende 2004 het die Afdeling Behuising het fundamenteel die manier waarop al verhuurder dienste aan huurders gelewer hersien. Hierdie oefening is onderneem in parallel met die organisatoriese ontwikkeling resensie wat gelei het tot 'n herstrukturering van die Afdeling en aansienlike verbeterings in die verhouding tussen behuising dienste en ander verskaffers, veral die Afdeling Building Services geïmplementeer. 4.2.9 Die hersiening het gelei tot die publikasie in Augustus 2004 'n omvattende behuising dienste inligtingsgids en diensstandaarde wat alle gebiede, waaronder kontakbesonderhede, basiese ondersteuning en advies reëlings, klagteprosedure, huurgeld, voordele, spesiale behoeftes, omgewingsdienste, ens . Die gids is uitgedeel aan huurders. 4.2.10 Hierdie verandering program is reeds bereik verbeterde resultate met 'n opname van huurders wat gedurende Januarie 2005 die onthulling van 'n beduidende toename in huurder tevrede met die prestasie van behuising bestuur dienste. 4.3 Doel - 'n omvattende ontleding en evaluering van al die beskikbare vir die verbetering van die rade opsies besit behuising voorraad besonderhede van die finansiële implikasies van elk en die realistiese vooruitsigte vir die lewering van elk. 4.3.1 Op die 29ste September 2004 ontvang die Uitvoerende Raad 'n verslag wat die omvang van die strategiese opsies potensieel beskikbaar vir plaaslike owerhede en die implikasies van elk vir die Raad, sy huurders en personeel. 4.3.2 Nie alle van die strategiese opsies huidige praktiese oplossings in Wallis op die oomblik, as gevolg van die hoof van die wetgewende en befondsing raamwerk in plek binne die Prinsdom. Die Uitvoerende Raad is gevra om die strategiese opsies te sif om diegene wat ware vooruitsigte bied in Carmarthenshire vir die afsienbare toekoms te identifiseer en besluit dat drie opsies geëvalueer in detail: (i) Die behoud van die woningvoorraad, ondersoek indien nodig geleenthede vir omsigtige lenings waar hierdie nie lei tot buitensporige huur verhoog. (Ii) 'n grootskaalse vrywillige oordrag van al die rade woningvoorraad, insluitend die ondersoek van die haalbaarheid van 'n gemeenskap wedersydse model. (Iii) 'n baster oplossing, wat 'n gedeeltelike oordrag kan insluit. Gedetailleerde opsies Evaluering 4.3.3 Hierdie drie opsies het sedert geëvalueer is in detail en van die sentrale kwessie van hierdie verslag. Die volledige ontleding word in die verslag, ingesluit by Addendum 2, deur die Raad adviseur van die projekspan verskaf, en opgesom in Afdeling 5 hieronder. Volhoubaarheid en waarde vir geld van Investment 4.3.4 A quotStock volhoubaarheid Studyquot wat deur die Raad adviseurs bevestig dat die belegging in die voorraad is geregverdig en verteenwoordig waarde vir geld 4.4 Doel - Die identifisering van die gunsteling opsie vir die verbetering en bestuur van die woningvoorraad , soos ooreengekom deur die Raad County en sy huurders deur 'n proses van betrokkenheid en uitgebreide konsultasie. 4.4.1 Die bevindinge van die opsies waardasie analise is aangebied aan huurders en 'n gestruktureerde bespreking oor die opsies is moontlik gemaak deur die ITA. In 'n verslag wat deur die ITA indiening van die menings en voorkeure van huurders is ingesluit by Bylae 4 en word opgesom in Afdeling 6. 4.5 Doel - 'n Gedetailleerde en deursigtige rasionaal van die redes vir die keuse van die voorkeur opsie. 4.5.1 Die redes vir Rade besluit sal moet gedokumenteer word. 4.6 Doel - Die vestiging van formele dialoog met die Vergadering Regering Welsh op die opsies beoordeling met die oog op die verkryging van sy aanvaarding van die voorkeuropsie. 4.6.1 Gedurende die opsies evalueringsproses beamptes en lede het 'n doeltreffende dialoog met eweknieë by die Vergadering Regering Welsh gehandhaaf. Die Leier en Hoof Uitvoerende het met die Minister vir Sosiale Geregtigheid en Regeneration en haar amptenare op verskeie geleenthede om te hou die Minister van die vordering. 4.6.2 Die besluit van County Council sal aan WAG kort nadat dit gemaak is, met die oog op die verkryging van die ondersteuning van WAG vir die voorgestelde strategie rade. Verdere gedetailleerde besprekings sal moet plaasvind met WAG, wat ook al opsie gekies deur die Raad. Indien die Raad besluit om voort te gaan om 'n voorraad oordrag sal dit nodig wees om die goedkeuring van WAG vir die oordrag en gepaardgaande finansiële ondersteuning te verseker.

No comments:

Post a Comment